Πολιτική αποστολής

Πολιτική Αποστολής

Τελευταία ενημέρωση: 20/06/2025

Σας ευχαριστούμε που κάνατε τις αγορές σας από το Smart-Tap.

Χρόνος Επεξεργασίας Αποστολής
Όλες οι παραγγελίες επεξεργάζονται εντός 3-6 εργάσιμων ημερών. Οι παραγγελίες δεν αποστέλλονται ή διανέμονται τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες.

Κόστος Αποστολής & Εκτιμώμενος Χρόνος Παράδοσης

Αποστολές εντός Ελλάδας

1. Αποστολή μέσω BOX NOW 
Οι παραγγελίες σας παραδίδονται στο locker BOX NOW που θα πρέπει να έχετε δηλώσει στη σελίδα του καλαθιού σας και πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

  • Η υπηρεσία BOX NOW παρέχεται χωρίς επιπλέον χρέωση.

2. Αποστολή μέσω ACS Courier
Για απευθείας παράδοση στη διεύθυνση που θα υποδείξετε, μπορείτε να επιλέξετε αποστολή μέσω της ACS Courier.

  • Το κόστος αυτής της υπηρεσίας είναι €6,00.

Αποστολές προς Κύπρο

1. Αποστολή μέσω BOX NOW 
Οι παραγγελίες σας παραδίδονται στο locker BOX NOW που θα πρέπει να έχετε δηλώσει στη σελίδα του καλαθιού σας και πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

  • Το κόστος αυτής της υπηρεσίας είναι €6,00.
  • Για παραγγελίες άνω των €40 η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν

2. Αποστολή μέσω ΕΛΤΑ
Για απευθείας παράδοση στη διεύθυνση που θα υποδείξετε, μπορείτε να επιλέξετε αποστολή μέσω των ΕΛΤΑ.

  • Το κόστος αυτής της υπηρεσίας είναι €10,00.

Τα έξοδα αποστολής για την παραγγελία σας θα υπολογιστούν και θα εμφανιστούν κατά την ολοκλήρωση της αγοράς.
Οι χρόνοι παράδοσης μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την επιλεγείσα μέθοδο αποστολής και την τοποθεσία σας.

Επιβεβαίωση Αποστολής & Παρακολούθηση Παραγγελίας
Θα λάβετε ένα email Επιβεβαίωσης Αποστολής μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, περιλαμβάνοντας τους αριθμούς παρακολούθησής σας. Ο αριθμός παρακολούθησης θα είναι ενεργός εντός 24 ωρών.

Τελωνεία, Δασμοί και Φόροι

Το Smart-Tap δεν ευθύνεται για τυχόν τελωνεία και φόρους που επιβάλλονται στην παραγγελία σας. Όλα τα τέλη που επιβάλλονται κατά την αποστολή αποτελούν ευθύνη του πελάτη (τελωνεία, φόροι, κλπ.).

Ζημιές
Το Smart-Tap δεν φέρει ευθύνη για προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά ή χάθηκαν κατά τη μεταφορά. Εάν λάβατε την παραγγελία σας με ζημιά, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον μεταφορικό φορέα για να υποβάλετε αίτηση αποζημίωσης.

Πολιτική Επιστροφής
Η Πολιτική Επιστροφής & Επιστροφής μας παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες για τις επιλογές και τις διαδικασίες επιστροφής της παραγγελίας σας.

Ερωτήσεις
Για οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την Πολιτική Αποστολής μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

Μέσω email: info@smart-tap.gr
Με επίσκεψη στη σελίδα μας: Σελίδα Επικοινωνίας
Με τηλεφωνικό αριθμό: +30 210 220 7405